Tuesday, September 15, 2009

Mesyuarat Pembinaan Modul "Ahsantum" Kursus Bahasa Arab-Oman

Perbincangan modul bersama Ust. Anwar (BPI)
Menyemak dan memurnikan modul
Bersama Yusof (Penang) dan Mior (Johor)
Taklimat mesyuarat oleh Ust. Shamsul (BPI)
Berbuka puasa di Hotel Naza bersama Ust. Aziz dan Yusof

14-16 September 2009 : Hari ini aku ke Hotel Naza Melaka untuk menghadiri Mesyuarat Pembinaan Bahan / Modul BA yang dinamakan "Ahsantum" hasil daripada kursus kami di Oman. Di KLIA aku bertemu dengan Yusof dan Ust. Rafuan (IPGM Bainun) dan kami bertiga ke Melaka dengan teksi. Tidak ada cerita yang menarik sepanjang perjalanan kerana masing-masing masih kepenatan. Sampai di Hotel Naza jam 7.00 petang dan sejurus selepas check in, kami terus berbuka puasa. Menu Naza Hotel agak istimewa dengan "cincaluk"nya tetapi belum dapat menandingi Gold Course Klang.

Taklimat bengkel dan mesyuarat malam ini disampaikan oleh Ust. Shamsul (BPI). Malam ini kami hanya membentangkan hasil dan dapatan yang diperolehi di Oman mengikut tugasan kumpulan masing-masing dan akan berbengkel semula esok pagi. 4 modul yang dipersetujui dulu kami akan teruskan dalam bengkel esok hari iaitu "لغة الفصل، الألعاب اللغوية، اللافتات والإعلانات، مشروع تسجيل الحوار". Aku bersama Yusof, Hairi, Ust. Wan Badrudin, Ust. Esibi, Ust. Sattar, Ust. Aziz terlibat dengan modul الألعاب اللغوية.

Mesyuarat kali ini tidak dapat dihadiri oleh semua peserta kerana keuzuran masing-masing. Ust. Md Akhir (tiada tiket Sarawak), Ust. Idris (bengkel KMK), Ust. Rahmat (MC sakit tangan), Ust. Saleh (sedang diaudit ISO), Ust. Aziz BPI (ibu sakit), Mohamad Sarawak (MC denggi), Ikmal (MC sakit kaki).

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online